Det första inlägget.

Jag och Daniel gick till Preem ca kl 9 idag, det var frid och fröjd ute och vi såg en gammal bekant, Månen. Daniel pekade och sa "vfan, månen!? den har ju varit borta hela veckan!" mycket riktigt så hade den det, vi hade inte sett den på flera dagar och började bli oroliga men det var snart glömt efter som vi var på väg till Preem!

Medans vi gick till Preem så pratade vi om lite onödiga saker som inte behövs nämnas men aja vi hoppade och stojade tills vi var framme. När vi var framme gick jag fram till FRANSKANOUGATEN ni vet den där man måste ha kvar i munnen tills chokladen har smält och det är endast då man känner den där enorma njutningen av den speciella smaken, det är så gott att man inte kan beskriva det!

Jag la upp Nougaten med en smäll och och drog kortet i kortgrejen, kändes nästan som att ladda en machinigun. När jag kom ut fick Daniel halva som jag bröt itur, jag kände mig tuff, cool på ett sätt men jag tror bara killar kan ha den där känslan, men vad vet jag?

Vi gick vidare till skolan som vi gjort hela förra veckan och satte oss på gungorna, vi små pratade och skrattade åt en äldre dam som bodde i hyreshuset på andra sidan. Hon stod och tittade på oss och trodde inte att hon syntes, men där hade hon fel, hon hade nämligen glömt att släcka lyset bakom sig. Efter en stund hämtade hon sin man, ungefär som om hon trodde vi vandaliserade skolan men det gör vi ju inte, vi var ju fina små pojkar. Efter ytterligare ett tag så gick dom, kanske gick dom och tittade på TV? det får vi aldrig veta. Vi gick hem vid 10 tiden, vi skulle inte bli så sena den här dagen.



/Johan

Kommentarer
Postat av: Anela

jaja Johan, jag kan också känna mig sådär tuff ibland c:

2009-10-01 @ 16:31:56
Postat av: hedda

johan...ska ni bara skriva om ni går till preem? :P

2009-10-06 @ 00:19:19
URL: http://kryyger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0